ANKET
Hangi Otobüs Firmasından Memnunsunuz
YAZARLAR
Hami YILDIRIM
Bekir Seçil
Mustafa Erdoğmuş
PİYASALAR
DOLAR
1,7505
EURO
2,2980
IMKB
60.148
HAVA DURUMU
Ankara -8 / 4 °C
İstanbul 7 / 13 °C
İzmir 5 / 16 °C
Aydın 2 / 15 °C
MAİL LİST
BURÇLAR
Burcunuzu seçin, günlük falınızı okuyun
Nöbetçi Eczaneler
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Çayın müthiş faydası

Günde 8 bardak için, kendinize gelin...
09 Kasım 2009 / 10:08
İNGİLTERE'de yapılan araştırmalar, günde 8 bardak çay içmenin ömrü uzattığını ve beynin daha hızlı çalışmasını sağladığını ortaya koydu. Dr. Carrie Ruxton,
aşırı kafein kullanımının insan sağlığına olumsuz bir etki yaptığını, ancak günde 400 miligramı (8 bardak çay) aşmayan kafein dozunun iş hayatını olumlu yönde
etkilediğini ve ömrü uzattığını söyledi. Dr. Ruxton, kafeinin çocuklar için de yararlı olduğunu, fakat bunun 95 miligramla (2 küçük bardak çay) sınırlandırmak gerektiğini söyledi.
k.haberturk
Bu haber toplam 641 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR